Alla Underbara..

[20:03]

Har nyligen kommit upp från stallet. Hästarna kom in senare än väntat, så vi hinner inte rida. Min mage går på tomgång och jag vill bara sova. Tanden skriker och jag är liksom trött och oengagerad från tidig morgon till sena kvällen. J har kommit, det är så skönt. Då känns allt lite mindre tomt..

Jag uppskattar verkligen alla underbara - ni vet vilka ni är - som har kommenterat och stöttat. Ni är underbara allihopa och jag saknar er så mycket. Vill bara hem till Falun så att jag får träffa er!!

För övrigt så är det bara en underlig känsla som hela tiden ligger och lurar på alla här hemma. Lugnet innan stormen, för det är verkligen lugnt och inte så mycket liv här hemma just nu. T går och suckar hela tiden, många gånger.. Flesta av gångerna utan att ens veta om att hon gör det. Och hon känner sig så ensam. Jag försöker att fylla ut lite tomrum, men hon har det svårt, och det förstår jag. Hon hade svårt att gå nere på stan idag, hon ville nästan hem direkt vi kom ner.. Jag tycker verkligen synd om henne, speciellt när det verkar som att hon har gett upp hoppet.. Hon verkar ge upp..

Hoppas att denna mardröm snart är över..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Linken

Hoppas att T kommer över "tröskeln" och kan börja se framåt med lite ljus i blicken snart. Var rädd om er och ta hand om varandra.

2007-08-17 @ 22:59:16
Postat av: Johnuna

Good people of togo i was here ok.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits