Victoria

[19:47]

Nu är klockan mycket och J borde komma snart. Jag har varit så inaktiv senaste dagarna. Dansen måste vara klar på Måndag och jag har gjort nada. Gah! Det är drygt när man är lat.. Nu måste jag fundera ut den typ innan jag ska sova och så.. Då är jag mest effektiv faktiskt. Så vi får se.

Ska eventuellt vara barnvakt på Söndag. Hoppas att Oliver är snäll då.. Han brukar vara supersnäll, så varför skulle han inte vara det nu egentligen? Det märks antagligen hur det blir, så brukar det ju vara :)

Jag har dessutom varit väldigt ego och sprungit runt och knäppt kort på mig själv. Brukar inte göra det, speciellt inte osminkad. Vill inte skrämma folk liksom :) Men fan så långt hår jag har fått!


image36


Nu ska jag ta och packa ner lite grejer som jag behöver innan vi är tillbaka här hos mamma och pappa igen imorgon. Nu kommer jag att bli inaktiv här på blogg.se igen, för nu börjar skolan - och verkligheten igen, tyvärr. Så antingen blir jag som jag har varit denna vecka, ktiv, eller så kommer jag sällan att skriva här. Men jag ska försöka!

Och nu ringde J och sa att han var vid Moraklockan, det betyder alltså att han är här om ca 10 minuter. J:s mor och far har satt på grillen, så nu ska vi iväg och käka god mat också. YES vilken bra helg detta kommer att bli!

♥ ♥ image39 ♥ ♥


Over and Out//



 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits