Vårstädningen som betyder tillbaka till verkligheten

[11:54]

Ja nu sitter jag här igen. Har varit ner till hästarna och gett dem mat och plockat av dem täckena. Lite onödigt att ha sådana på nu kanske. Pappa var nyss upp och bytte om till shorts och t-shirt. Jisses, var tog snön och kylan vägen nudå? Ja jag säger då det, Aprilvädret står sig!

Nu vårrensar jag i min musik på min walkman-mobil. Behövs verkligen. Slänger till och med ur musik som jag egentligen vill ha kvar. Känner bara att jag behöver något nytt. Jag ska börja om på ny kula inför sommaren, kan ju inte gå med samma musik som jag tankade i i somras. Så nu är det nytt, bara nytt, som gäller.

Visade pappa Asos.com igår, och det lönade sig. Han gillade också sidan, och tycker definitivt att jag ska köpa därifrån. Kanske till och med får sponsring av honom en gång eller två! Hoppas kan man ju göra i alla fall.

Och att Modo vann igår var det väl ingen som missade, i alla fall inte här hemma. Leffe gick och var så nöjd, eftersom bara han höll på Modo. Så han gick och frågade var 5:e minut vem det var som vann SM.. Bittert fick man ju svara honom också. Tur att jag inte såg matchen, då hade jag varit ännu mer irriterad. Denna ständiga hockey var det ja..

Nu ska jag återgå till min renning av musik. Stressen inför imorgon blir allt påtagligare, kan inte ens sova lugnt. Dansen MÅSTE vara klar imorgon om jag ska kunna lära ut den till mina härliga elever, och då gäller det att jag har gjort klar den också - Vilket jag inte gjort. På långa vägar också dessutom. Så jag stressar ihjäl mig. Vet inte hur jag ska bete mig om jag ska vara ärlig. Får hitta på något spännande antar jag. GULP! Det är bara 3 ggr kvar innan uppvisning, så jag ligger nog rätt pyrt till om den inte är klar imorgon. Men om de tycker att jag är dålig så får jag väl skylla på att jag faktiskt varit riktigt krasslig nu i 2 veckor. För det har jag ju, och man ska inte träna med feber!

Scrappade igår, och det blev faktiskt BRa för en gångs skull. Vill fortsätta, men jag kan inte börja pilla med det nu. Nu måste jag göra något vettigt, för snart ska vi åka hem till Falun igen. Och imorgon börjar skolan. Pju, baletten kommer att ta kål på mig om jag känner Ellinor rätt. Eller så har saker och ing kanske landat lite i kroppen nu efter lovet. Jag ber för det!

Imorgon är det tillbaka till verkligeten igen och jag ber att jag får en nyantändning, så jag orkar med de sista veckorna i skolan - De som brukar bli de tuffaste på hela året. Å mamma..

Back to reality!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits