My baby!

[21:00]

Pratar med min älskling nu. Saknar honom som fasen, vill ha honom häääääär! Han kommer på Fredag, tack och lov.. Och nu har vi slutat att prata. Känns sorgligt. Men hallå, inte ens en vecka. Skärp dig Victoria.. Men jag saknar honom asmycket hur mycket jag än intalar mig att jag borde klara mig åtminstone sju dagar. Jaja..

Tack Gode Gud var king idag. Måns Möllers avslutning var helt enastående. Både jag & pappa skrattade så vi kiknade, typ :) Ett asbra program verkligen. Man vet ju hur svårt - men kul - det är att köra improteater. Saknar teatern på gymnasiet. Åh vad jag vill teatra lite.. Nu kör jag ju bara impro på dansen istället. Lika svårt det med, i alla fall i början.

Skit samma, nu ska jag se om vi ska kolla på Djävulen Bär Prada istället för Lost. Det är liksom ingen idé att kolla på Lost längre, helt flippat bara. Man, eller snarare JAG, orkar inte med alla jäkla vändningar. Det är ju inte bara en sak inte.. Kollade by the way på Nurse Betty idag, kul och jobbig film. Pinsam. Men ända sen jag såg Renèe i Bridget Jones Dagbok så har jag avgudat henne, och hon är fan alltid bra i vilken roll hon är spelar. En av mina idoler. Och hon är ju så himla FIIIIN!

Jag vet inte om det ens är nödvändigt att blogga 3 ggr om dagen, som jag vips har börjat med. Skönt att få skriva av sig lite i alla fall. Bloggade en del på Lunar tills nyligen då jag bestämde mig för att helt ägna mig åt blogg här istället. Trivs bättre här, alla som läser på Lunar snokar bara, här hoppas jag att det är KUL att bara läsa, inte leta efter sånt som är negativt för mig!

Jaja, nu ska jag sätta mig i soffan igen. Har huvudvärk till tusen och vill bara ta't lugnt. Drack nyss varm Oboy och åt lite kakor som syster har bakat, syster och mor min drack te och åt kakor de med. Mysigt att vara hemma på det viset. Jag älskar att vara här oavsett om det är mysigt eller ej..

Imorgon ska jag ju till doktor, sen tänkte jag eventuellt dra ner på stan och kolla lite på Skohuset och sånt. Se om det finns något värt att köpa på Cubus. Tror inte det, men kan vara värt att leta litegrann i alla fall. Men ytterst osannolikt. Brukar inte finnas mycket där inte..

Troligtvis sista inlägget för idag, ska försöka att inte terrorisera här mer.
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits