Massvis med kläder och heta känslor för min karl

[18:27]

Ja bloggen har inte riktigt funkat som den ska idag om man säger så. Först kom jag inte in alls på min egen, så jag fick sitta och läsa andras ett slag. Sen när jag väl kom in på den så började jag skriva, men kunde inte publicera bloggen. Nu kan jag publicera blogg men då funkar inte det att lägga in bilder. Bajs! Men nu ska jag inte vara bitter..

Har varit och pantat burkar för över 300 spänn. Glamouröst var det ja. Näe, men vi fick köpa en varsin glass i alla fall :) Då kändes allt bättre. Sen cruisade vi på stan en vända, raggare som man är. Riktigt så illa är det ju i oförsig inte, bilen är så snygg att man måste passa på medans man är i svängarna!

Var ute och lekte med hunden nyss, hur skönt väder som helst. Dum som jag var så klädde jag på mig dubbla långärmade när jag skulle ner på stan och handla tidigare, och var lökringarna bara ett faktum när man kom in på affären. Tjuusigt på en grå tröja, men vad fan gör man? Bara att le och se glad ut som vanligt.

 
image28

image30


Asos har väldsheta kläder, och jag vill bara haaaaaaa allt de äger och har just nu. I have fallen in love. Helt tokig i deras kläder. Finns så mycket som är så mycket Victoria ju, massa mönster och gulliga accessoarer och skor med roliga och udda färger på. Min storsyster tycker jag har konstig smak, men jag känner liksom att det är lite tråkigt att bara vara en grå, marinblå eller rosa person. Jag är en hel färgdosa! Jag vill i alla fall ha miljontals saker därifrån. Måste bara hitta pengarna att handla allt för, och var finns dem? Ingenstans.. Jag är fattig student, deal with it.

Oh, ikväll är det ju Talang 2007. Spännande. Ska hem till J:s föräldrar, så jag antar att jag och svärmor sitter och kollar på det medan J och svärfar kollar hockey på storteven nere. Alltid lika orättvist att vi ska få sitta uppe och glo, men men. Nyss ringde min käre sambo och berättade att han snart åker hitåt Moratrakten, wiiie!! Har inte setts på länge nu.. Flera daaagar!
Här är vi två i Dalstuga. Han är det finaste jag har, och jag vill leva mitt liv tillsammans med honom, tro det eller ej. Jag vet att jag vill ha barn och bil och hus med honom. Vi är för alltid - Hoppas jag i alla fall, för jag vill ju det! :) Och.. Snart är han hos mig igen.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits