Himmel och pannkaka

[16:45]

Suttit och kollat runt på Mest Aktiva-listan. Skönt folk det där. Gillar alla deras bloggar. Så mysigt att sitta och läsa om folk som verkligen delar med sig av sina liv. Min mamma tycker ju mest att det är befängt att folk ska veta allt om mitt liv, och att alla har tillgång till infot. Men jag tycker precis som alla andra bloggare att det är KUL att blogga. Mamma är bara old fashion..

Var in på Ellos hemsida och kollade - Det skulle jag inte ha gjort. Nä fy fan. Nu vill jag ju bara ha kläder!! Har ju tråkigt nog inte en peng att handla för, och det hatar jag. Fattiga studenttiden suger verkligen, men jag vet inte ens vad jag tänkt att jobba med. Har funderat på karriärbyte eftersom en strålande karriär inom dansvärlden verkar omöjlig. I alla fall i Sverige och det är ju där jag befinner mig, Så jag valde fel när jag gick Dansgymnasium - Uppenbarligen. Men jag ska försöka lite till, sen får vi se om jag ger upp eller inte :) Vänta er inte för mycket bara.. I alla fall, jag hittade en del guldklimpar på Ellos, som jag ska försöka att ha råd med. Jag är inget modelejon, men jag älskar dessa.

image17 image22
     


Var in på adlibris och beställde: Lätt att laga Wokrätter, Läslusens Godisbok (löjligt jag vet, men SÅ gott) och Dagens Muffin: samlade recept 1998-2004. Jag är ett vandrande bakverk. Love all of it, förutom mandelmassa och sånt äckligt. Men nu ser jag fram emot böckerna. Jag har fastnat för kok -och bakverksböcker. Så nu blir det väl en hel del bakande för mig framöver. Har liksom inte så många muffinsrecept att gå på, har testat en del skumma saker. Nu är det dags för nytt!



Apropå: Jag har sett att fler bloggers gjort detta, och jag är ju meganyfiken på vem/vilka som läser min blogg. Skriv vad ni heter eller vilket kön ni befinner er i om ni inte vill skriva namn, ålder och var i landet ni befinner er! Vill ni så får ni även skriva hur ofta, eller sällan ni läser min blogg. Skulle bli så glad om någon svara också :)



Så nu ska jag sätta mig och kolla vidare efter kläder, hästar och något vettigt att göra. Ni kommer höra mer från mig. Ha det gott så länge!

Dagens bästa citat:
- Sitter Danmark och Holland ihop?
- Ja vad fan trodde du? Har du tittat på en karta någon gång?!

Och NEJ, tro det eller ej så var det inte jag som sa det! :P

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits