Asos

[16:03]

Jag har hamnat i en fälla. Jag gick in på Asos hemsida, och nu inser jag att jag för alltid antingen kommer att vara pank, eller så kommer jag för alltid att önska att jag kunde köpa allt de äger och har. I'm in love for real!!! Jisses vad mycket jag vill köpaaaaaaaaa. Ska i alla fall köpa något. Lite tröjor, skor, accessoarer och massa mer typ :D

Nu ska vi panta burkar. Jävligt glamoröst va? Nåväl, nu åker jag och Alexandra, kör Calibran, så gott, och den är SÅ snygg alltså. Nu är sommardäcken på och allt, fälgarna rentvättade och den ferrariröda lacken lyser klarare än vanligt. Ska bara vaxa och tvätta igen, sen är min sommarpärla ute och far igen! Ska ta med den bilen till Falun på Söndag, I hope. Så då jäklar är raggarVickan framme lagom till sommaren och allt.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits