Less

[12:16]

Tycker bara att vissa människor är så äckligt falska. Varför inte bara skita i mig, ignorera mig istället för att låtsas som att det skulle vara helt ok. Tror ni inte att jag får reda på hur det ligger till i alla fall? Ni vill ju ändå inte ha mig med när det väl gäller i alla fall.

Och något som stör mig ännu mer är sättet som ni ser ner på mig vad gäller mig och mitt förhållande till Joakim. Det är precis som att det är konstigt att jag vill ha honom i närheten hela tiden. Har ni aldrig haft den känslan själva så sluta då att trycka ner mig för att jag faktiskt känner så! Det är jag nog mest arg över, att ni hånar mig precis HELA TIDEN när det gäller något. Ni ber mig hänga på, och så kommer den klassiska frasen: du klara dig nog utan honom ett tag ska du se.. FUCK YOU säger jag. Blir så jävla less på att höra det. Den som kläcker ur sig det mest, du har haft det PRECIS likadant, det vet vi allihopa! Jag blir besviken på sättet ni beter er. Det sårar så in i helvete. Jag känner mig inte alls som en i gruppen, för jag vet hur ni tänker när jag väl är med i alla fall. Vi är på helt olika nivåer i livet, så är det bara. Vi hör tydligen inte ihop. Överhuvudtaget.

Finns en som stöttar mig till max vad gäller allt, och det är Stephanie. Hon säger aldrig att det är fel att jag gör som jag gör med mitt liv. För henne är det en självklarhet att jag vill vara med Jocke, för hon ligger på samma nivå i livet. Hon har också hittat någon som hon vill vara med. Hon är också kär - På riktigt!

Jag skulle kunna skriva tiotusen rader till, men jag väljer att sluta här. Orkar inte älta mer. Är bara så jävla besviken.. Arg.. Ledsen.. Och jag vet att ni är besvikna på mig också, men någon gång i livet måste man kanske fatta att det finns annat än supa, festa och festa som gäller. Jag har hittat min plats, bredvid Jocke. Kan inte ni acceptera att jag är lycklig, så låt mig vara. Då vill jag inte ha NÅGOT att göra med någon utav er längre.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits