Snart så..

[00:27]

snart så har jag och min älskade Jocke varit tillsammans i ett helt år. Tokigt men så förbaskat rätt :) Jag är så lycklig tillsammans med honom. Ingen kan få mig att känna som han gör..

Var nere på beachen med brudarna idag, hur skönt som helst! Glassa i solen, vad kan bli bättre? Jocke skulle ha varit där förstås, men det kommer ju fler ggr..

Alexandra är borta hos sina föräldrar, vet inte var de är exakt.. Det känns som att det inte spelar någon speciell roll heller. Orkar inte bry mig..

Nu ska jag sova. Ska rida direkt på morgonkvisten, eftersom det inte är så varmt och så mkt bromsar ute då. Så det blir uppstigning runt 07:00. Gah, får till och med sova längre hemma hos Jocke, och han börjar ändå klockan åtta. Ironi..

Och i helgen är det bara vi två som gäller. Ska hitta på något mys för att fira hela grejen. Jag längtar fter lite qualitytime med min baby!

Godnatt.
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Asbjornalida

I see first time your site guys. I like you :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits