Svartsjuk?

[09:25]

Ja jag har då märkt en baksida med att vara tokigt kär i någon. Man blir så svartis. Iaf jag. Är det dåligt, eller är det bra? Alla har olika åsikter om det vet jag, i mina ögon är det bra när jag märker att han blir svartsjuk, för då vet jag att han bryr sig och älskar mig. Men att jag blir svartsjuk är ju bara JOBBIGT! Jag hatar att vara svartsjuk. Det är verkligen jättejobbigt. Man blir så förbannad och samtidigt så jävla splittrad, nästan ledsen. Men jag ska inte vara den som är svartsjuk på ett negativt sätt, inte inför honom iaf. Får vara bitter ett tag själv, sen ska jg släppa det och krama om honom istället. Det måste få bli min nya taktik. Men vem fan var dum nog att uppfinna svartsjuka?

Nu ska jag inte sitta här och snacka strunt. Nu ska jag börja att packa och förbereda en present!
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Letterberlin

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

Postat av: Bilaliris

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2009-02-05 @ 13:45:51
URL: http://bilaliris.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits