With you..

[11:53]

Är det redan Juli? Solen värmer, fåglarna slutar inte sjunga oavsett tidpunkt på dygnet, det luktar sommar, man kan gå i kjol utan att frysa, man har härliga sommarkänslor i kroppen och vill bada.. Har vi hoppat över Maj och Juni? Isåfall har jag och Jocke varit tillsammans i tre år för några dagar sen. Då har jag alltså missat våran dag. Snälla, berätta för mig varför vi har hoppat över Maj och Juni...

Idag ska jag ner till Pappersvinden och inhandla grejer till svärmor. Sen ska vi åka till Ikea. Jag kommer att vilja vara kvar hela kvällen. Är det typsikt tjejigt, att gilla att gå omkring på Ikea i timmar och bara titta på allt?

För övrigt så är jag kass på att uppdatera här, men det verkar inte göra så mycket. Har inte så jäkla många läsare ändå, men de få jag har, är jag självklart rädd om! Hur som helst så skyller jag på mycket jobb. Nu jäklar smäller det till minsann, nu har jag mer än 95 timmar schemalagd tid på McD, och det är positivt vill jag lova..

Dansa, dansa, dansa, dansa. Jag vill dansa nu. Veckans låt är den självklara Chris Brown - With You. Jag kan inte låta bli att dansa lyrisk hiphop när jag hör den.. MUMS!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Morganmagnhild

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits