Segskalle

[22:29]

Gud vad jag har ont i mina fötter. Och i öronen. Eurovision Song Contest är ju inte någon höjdare i år direkt. Är inte imponerad av en enda låt.. Eller, imponerad blir man väl nästan aldrig i liknande sammanhang nu för tiden. Inte så stora i alla fall. De bästa sångerna sjungs oftast i skuggan av de " stora" artisterna.

Helgen kommer bli spännande. Jobbar 11-20 imorgon, 12-17 och 20-03 Lördag och 10-16 på Söndag. Skoj. Jag kommer troligtvis ha påsar under ögonen som liknar hösäckar på Måndag.. Jag får i alla fall jobba med Marica litegranna, vilket gör det hela SÅ mycket enklare att uthärda. Vi får liksom stötta varandra, helt enkelt. Jag får det bara långtråkigt, medan hon har en kåt karl efter sig halva dagarna. Kan inte vara lätt..

Oo, oo.. Jag måste ju bara tipsa om en glass som ni bara måste testa, nu när vi ändå snackar McD, Chocolate Dream. Som de säger på John Tucker Must Die: chocolate covered in chocolate. Måste vara allas dröm. I alla fall Victorias dröm. Testa, den är kanongod.

Gud, jag gör Mc Donalds-reklam på min blogg, jag borde skärpa mig..

Det är nog bäst att man sover så man orkar med allt ståhej. Är ju Falukalaset. Wihoo, eller något. Jag har aldrig riktigt fattat grejen, aldrig varit där nere och kollar. Det känns liksom som en sån där fjortisgrej som man hade för sig, att man sprang omkring på "festival" och tyckte man hade kul bland kaskadspyor och fullgubbar. Nä, tacka vet jag en skål med chips och lite vin i glada vänners sällskap, en bra film och någon att kramas med.


Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits