Slötittande

[17:26]

Nu har jag slöat framför tvn för länge. Har sett Vänner, Gilmore Girls, Top Model 6. Slötittande, hela eftermiddagen, inte bra! Har bultande huvudvärk och vill bara vara hemma ikväll. Måste koreografera innan sju egentligen, men jag vet inte om mitt huvud tillåter det just nu. Tiden går ju så fort. Sist jag satt här så var det sex timmar (!) tills jag skulle börja, snart är det bara en och en halv kvar.

Har diskat lite och ska nu laga till lite middag. Vad min käre sambo är vet jag inte, men jag antar att han kommer snart.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: :)

Tack för en grymt uppfriskande kommentar i inlägget som få vågade säga något om. Mycket är alldels för ytligt numera. Kul med folk som vågar tycka till. Keep up the good work. Din verkar vara minst lika läsvärd =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits