Sjukt!

[11:03]

Ja nog blir man minsann lite rädd när man mår illa titt som tätt. Nej, jag har ingen bulle i ugnen, men Jocke blir lika skärrad var gång det händer. Jag förstår honom.. Är sjuk idag, mår pyton och är febrig. Fryser och svettas om vartannat. Jag gillar inte att vara sjuk, speciellt inte när jag ska jobba. I need the money!

Jag har fått en till favoritblogg på min lista, nämligen Lillefots. Har henne länkad längre ner här. Kika in, hon skriver grymt bra och gör det hela mer intressant med massa fina bilder.

Jag har varit stygg. Jag var så förbenat dum att jag började klippa i min lugg på egen hand. Skulle jag inte ha gjort förstås. Nu ser jag ut som en häst med sne pannlugg. Jag blir så less på att jag hela tiden ska försöka med sånt som jag vet är en omöjlighet för mig att klara av egentligen. Men, jag måste väl vara obotligt korkad helt enkelt :)

Shupp shupp, ha en trevlig påsk!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Eldarlinda

I am really impressed!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits