Hängigt..

[11:19]

Fy fan vilken dag jag hade igår. Helt sönder i kroppen, ont i huvudet och allmänt tjock i halsen. Ville bara sova, och vi gjorde verkligen inget vettigt alls förutom att typ sova bort halva dagen. Kändes som värsta baksmällan trots att jag inte druckit en droppe alkohol på veckor. Måste ha varit att jag jobbade natten mellan Lördag och Söndag. Nu känns det bättre tack och lov, har en hel veckas dansande framför mig, så nu gäller det att hålla sig frisk. Ska dessutom flytta som tokar nu fram till den sista, och vi är SÅ sent ute.. Håller jag inte redan på att bli sjuk så kommer jag antagligen bli det inom två veckor.

Fick nyss veta att en ny Narnia-film kommer att vara aktuell i Maj. Jag längtar, längtar, längtar. Hur mycket alla än gnäller om att den första filmen var dålig så älskar jag den. Fantasy är ju så bra! Andra filmen verkar inte sämre direkt, snarare tvärtom. Jag längtar!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Wysteriia

Kul att det inte bara är jag som längtar efter den filmen ;)

Postat av: Juergen Klinsmann

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2010-09-17 @ 10:03:51
URL: http://juergen-klinsmann.blog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits