Lugn Lördagkväll

[19:58]

Har en potatisgratäng i ugnen, ska göra i ordning lite lövbitar att bryna och göra sås till. Jag är äntligen ledig en Lördagkväll. Hallå, är det så att jag drömmer?! Känns som att jag har jobbat natt varje jäkla lördagskväll vi varit i Falun på sistone. Har gjort ett mördarpass mellan 10:30-18 och nu idag förstod jag verkligen varför man måste vara stresstålig för att kunna jobba på Mc Donalds. FY FAN vilken dag rent ut sagt, men jag överlevde.. Tacka vet jag Stina och Faruk, de fick mig att hålla humöret uppe hela dagen..

Nu ska jag pimpla vin hela kvällen och dränka den hemska dagen i alkohol.. Och äta lite gott och kolla på Shooter tillsammans med min underbara Joakim.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Bredecarmen

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits