Nytt

[16:58]

Här är jag än, ingen sambo på ingång. Han är SEN. Jag är inte klar ändå, så det gör ju inte så mycket. Har packat klart, men jag sitter i linne och trosor med en handduk virad runt håret. Hm, så snabb är jag..

Har fått kommentarer, av två personer som så vitt jag vet inte har varit här förut, och det är SÅ kul! Har lagt upp Kim på sidan, så ni hittar henne länkad här nere. Har bra hårtips, och jag tänker med spänning följa dem. Kul med lite tips för oss okloka håriga människor. Jag är verkligen kass på hår, framförallt mitt eget. Inget kan jag göra. Måste skaffa mig en plattång, och en bra fön. Den jag har nu kan jag nog inte sätta betyg på, för jag vet liksom inte om den är varken bra eller dålig..

Jaja, nu ska jag dra på ett lager mascara och lite rouge på kinderna, kanske lite av ögonskuggan som är nyligen inköpt. Sen ska jag glida i mina svarta stuprörsjeans, ta på mig min Gina Tricot-tröja som jag älskar och beundrar, samt att jag ska använda mitt nyinköpta halsband från H&M som är nya favoriten!

Over and Out/

Kommentarer:
Postat av: Victoria

Borde också skaffa mig en bra plattång vid tillfälle :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits