Rottingstolar och magont

[11:52]

Har ont i magen. Jag har sovit oroligt inatt och drömt jätteunderliga drömmar, igen. Fattar inte var allt kommer ifrån. Jag måste ha någon rädsla som jag inte vet om än eller något. Enligt J så har jag varit rätt vild inatt, och han har lite sovit något knappt. Stackarn. Är så typiskt honom att inte väcka mig och be mig sluta leva rövare. Jag har sparkat och låtit och dragit omkring. Det kan jag förstå med tanke på hur mycket underligt jag har drömt om. Usch, kusligt..

Det är inte speciellt härligt att sitta på en rottingstol i endast ett par hipsters som täcker nertill. Man tenderar att få ganska randig rumpa har jag lagt märke till. J har också sett hur det kan bli. Han tyckte nog det var rätt komiskt. Ser lite mysko ut hur som helst. Som de där köttbitarna som man vill ha ränder på när man grillar. Fast jag har bara ränder åt ena hållet. Annars hade det blivit lite kasslervarning, och så illa har det inte hunnit bli än..

Jag ska ta och rycka tag i lite städning idag. Jag orkar verkligen inte, men jag måste. Ska damma av lite här och där och dammsuga, skura golv, sortera tvätt som bara ligger och dräller omkring. Vi ska idag åka och lämna in papper så vi kan säga upp lägenheten. Vi har inte ens hittat en som vi kan flytta in i än, så det kan bli en del problem den sista januari om vi inte har någonstans att ta vägen. Jag litar på att det kommer lösa sig, annars får vi väl ta och sova i bilen så länge.. Vilket inte är planerat.. Men jag tror att det kommer att lösa sig fint. Vi väntar på besked om en lägenhet, hoppas bara att det blir den. Centralt och bra, "vindsvåning" som J kallar den och inte speciellt dyr heller..

Har ätit några godisar, det är inte bra innan frukost direkt. Kan bidra en del till mitt magont, men inte speciellt mycket. Och apropå magont.. Så fort jag säger att jag har ont i magen när jag är hemma hos mamma och pappa så frågar alltid, och jag menar alltid, min lillesyster om jag är med barn... Varför skulle jag vara det? Ser jag ut att vara det? Man börjar undra..

Oh, från en sak till den andra. Ambra från Bounce kommer till Falun och undervisar i November. Kostar lite, men jag tänker lätt lägga pengarna på en sån grej än att kasta bort dem på nå onödigheter. Nu ska här dansas..

image244

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Anna

Men självklart får du lägga till mig, det blir jag bara glad av! Påminn mig sen när jag börjar fiffla me dlänkarna på min sida så ska du också hamna där :)

Ja, detta hockeyfruliv alltså.. Haha. Learn it, live it, love it är väl det enda man kan göra ;) Man lever för hemmamatcherna då man faktiskt har något att göra - sad but true.
Ha en bra dag! :
Kram

Postat av: Ohyes

Det tackar vi för! :)

2007-10-26 @ 23:31:18
URL: http://imgonnascrewyougently.blogg.se/
Postat av: Amundane

Very well done site! Please keep up the good work.

2009-09-01 @ 09:11:56
URL: http://amundane.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits