Great

[23:16]

Snokar. Det är vad jag gör. Snokar omkring på diverse sidor och hittar en del smaskens.. Inget roligt för er att höra förstås, men smaskigt för mig! Snoka är faktiskt rätt kul..

Ulrika gav mig en rolig kommentar här alldeles för en stund sedan. Om huruvida jag borde prioritera och lite annat tokigt & roligt. Haha, jag kommer lägga mig med ett leende på läpparna. Härliga människa, du sprider glädje omkring dig ska du veta :)

Måste nog sova. Jag har börjat få ont i halsen. Visserligen har jag det typ jämt, lite smått till och från i alla fall, så jag borde inte vara speciellt chockad. Men det är jag. Nu har jag faktiskt känt mig rätt så kry i typ 2 veckor vilket brukar vara rätt ovanligt då jag lätt och ofta blir allt från småkrasslig till monstermegajättemycketsjuk!

Gjorde ett rejält misstag nyss.. Googlade ordet "Halsont". Uhaaaa blähä och tvi! Vad äckligt allt kan bli, och med en massa läkartermer nedanför så blir man ju alldeles vimsig. Nu tror jag bestämt att jag är sjuk i halsen på alla möjliga vis! Hypokonrikernas Förbund AB - Jag  kanske borde bli ordfärande?

Längtar efter min Tacogratäng som ligger i frysen och fluktar.. Vet egentligen inte vad fluktar är, så jag fattar heller inte varför jag skrev det överhuvudtaget?... Nu tycker jag nog att ordet låter en gnutta äckligt. Snuskigt på något vis. Borde nog sluta skriva nu..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: uve

Här är en till som måste gå och sova. Men jag ska få sova i vårt sovrum i natt och det har vi inte gjort på över ett år. Det ska bli så otroligt skönt!!!

Kram & gonatt!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits