Jason Mraz

[15:43]

Har äntligen börjat städat lite i lägenheten. Främst har jag diskat, berget har tack och lov nu minskat.. Har lite kvar dock, tänkte bara ta en liten paus och sätta mig här en sväng till. Måste även plocka ihop i vårat skrotupplag till vardagsrum.. Pjuh..

Har lyssnat på Jason Mraz ända sen jag började plocka och diska, och han är så jävla bra. Han kommer till Peace And Love-festivalen och jag är i Sthlm den veckan och dansar på Summercamp. BAJS! Jag vill ju se honom. Han kanske spelar på Lördagen under den veckan, och då är vi ju hemma igen. Men i vilket fall som helst så har jag nog inte råd med tanke på att det kostar 550 spänn för en dag. Rena rama rånet. Men men.. Får helt enkelt nöja mig med honom i högtalarna for now..

Han är hur som helst helt otroligt skön att lyssna på. Precis min stil på musik. Inte alla låtar, men många. Mums. En ny artist på min top tio lista till sommaren och allt, suveränt! Ska fortsätta att lyssna vidare på honom nu. Kan spela I'm Yours och You And I Both hur mycket som helst just nu, för det är ju så jäkla braaaaa!!!

Här är några låtar som jag rekommenderar för de nyfikna själarna ute i landet:

  • I'm Yours
  • You And I Both
  • The Joker/Everything I Own
  • I'll Do Anything
  • The Beauty In Ugly
  • Song For A Friend
  • Curbside Prophet
  • Bright Eyes

Förresten. Min lillsyster kom tvåa på hopptävling i Vansbro idag, grattis syster! :)

Over and Out//


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits