Dans med Bounce

[12:12]

Knack knack på klockan, önska något och hoppas att det slår in. Jag har i alla fall fått en önskan i uppfyllelse. I Lördags fick jag för fösta gången se Bounce live på Mora Parken. Sen fick jag dansa med Fille hela eftermiddagen igår. Jag är helt upprymd. De är ju mina STORA idoler och jag är verkligen överlycklig att jag fick den här chansen. Nu ska jag gotta mig på denna upplevelse till i sommar då jag och Elin ska ner på Summercamp. Jag är helt salig!! Jag vill leva såhär varje dag..



Min fina klass... Snart är detta år över och tiden har gått så jävla fort. Jag har fått vänner för livet. Jag är så glad att jag sökte till musikkonservatoriets dansarutbildning för ett år sedan, för annars hade jag inte träffat de människor som jag har träffat detta år. Jag trivs så jävla bra med dessa underbara människor, jag trivs jättebra i Falun, jag har fått träffa min bror, hans fru och deras dotter mycket mer än om jag hade bott i Mora. Jag är så GLAD att vi flyttade hit. Och Elin, hon är en ängel. Jag hade inte träffat henne om jag hade skitit i att söka hit.. Och hon är verkligen en av de mest underbara människor som finns.

På Söndag åker vi till Stockholm för att ta oss vidare till Finland på Måndag. Ska bli SÅ KUL att åka iväg med klassen. Jag ser fram emot det som bara den. Vet att det kan bli rätt flippat när vi åker iväg med klassen. Det är u det som är så kul också..

Nu ska jag ringa eller smsa Elin och höra om vi skulle ut och gå och sen sola idag. Vi är lediga idag och imorgon, så vi ska hitta på något skoj hoppas jag. Hoppas att hon sover så att jag kan få väcka henne. Mohaha.. Men känner jag henne rätt så vaknade hon redan runt 9.. Glädjedödare.


Min älskling och jag. Vet att vi ser psycho ut. Men han är min ängel och stöttar mig i alla lägen. Jag är så glad att jag har en karl som honom. He's my man, and I'm his lady!



Min dansglädje är starkare än någonsin. Nu vet jag vad jag vill igen. Det är så härligt att leva!!!!!!!

Looks like we made it. Look how far we've come my baby..
Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Wysteriia

Va kul att du verkar trivas så himla bra! ;D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits