Hemma igen!

[21:43]

Hemma i Sverige igen. Kommer att uppdatera lite om resan, men inte idag. Har bränt mig på brö.. eller.. hm.. Hur säger man? Ovanför tuttarna i alla fall. ONT! Ansiktet börjar också att brinna lite nu känner jag.. Aj aj, inte roligt. Jag brukar faktiskt inte ens bränna mig, men nu när jag är hemma i Sverige igen, då kommer brännan.

Är i Vika ikväll. J är hemma i Falun. Micke, Monica och Ambi kom hit, så jag kunde ju inte åka hem då inte :) Så nu ska vi väl snart käka lite efterrätt eller något, sen funderar jag på att sova efter det. Är trött och vill bara få atten överstökad!

Nu ska jag gå ner och vara social, umgänget är ju så underbart!!
Ha en god kväll.

Over and ut//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits