Tjolahopp!

[12:21]

Ja, I'm back in business.. Har varit otroligt oflitig med bloggen. Den funkade inte alls häromkvällen när jag skulle försöka uppdatera, så det gick inte. Och idag är det helt plötsligt Fredag. Himmel och pannkaka vad tiden går fort fram. Känner också en viss oro för min numera höga ålder.. Jag har blivit gammal ju. Alla födda 89 springer numera omkring med körkort. Hallå! Jag tog ju nyss körkort.. Kan jag tycka i alla fall, men det är ju snart 3 år sedan. Var har de åren tagit vägen då? Ja, jisses vilka I-landsproblem jag har.

Var i Falun igår med mammsen och storsyster. Vi var på Pappersvinden och gick på kurs. Hur jäkla kul som helst, som vanligt. Det visade sig att det fanns fler talanger i vida världen, i form av en mamma och en syster.. Jag som trodde att jag skulle få glänsa lite med mina numera vana scraphänder, men inte då.. Så nu är jag irriterad på att de fick till bättre saker än vad jag fick :P Men jag är glad att jag äntligen fått in dem på samma bana. Just nu sitter faktiskt Therese och pillar med grejerna från igår. Hon är fast, I can tell.. Roligt, roligt.

Jag kommer att lägga upp bilder lite senare på allt vi har gjort från igår. Måste visa deras mästerverk och så får ni även se mitt.. ehm.. ja.. ! ..

Ska uppdatera mig och läsa de bloggar som jag flitigt besöker varje gång jag har tid.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: uve

Oj, vad roligt att du fick dom med dig på kursen. Ska bli jätteskoj att se allt det fina ni gjorde.

Postat av: Elin

Allt bra med dig då? :) Puss sötis

2007-07-21 @ 17:31:13
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Car Games

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2010-01-11 @ 09:53:32
URL: http://car-games.tk01.info

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits