Tidig morgon

[08:31]

Har varit vaken sedan innan sju. Helt tokigt hur jag överraskar mig ibland. Hörde klockan, gick upp, tjatade upp Alexandra ur sängen, gick ner och tog Junior med ut på en tur.. Hur skönt väder som helst. Kommer, förhoppningsvis, bli en kanonfin dag idag. Inge mer regn nu please. Är ruskigt trött på allt skitväder nu måste jag säga. Jag vet att fler håller med mig!

Nu ska vi ut och fixa med hagarna åt hästar. Sätta upp ny tråd så att de kommer ut i hage med nytt härligt gräs. De bara går och glassar omkring hela dagarna. Och idag ska jag rida också. Då får jag rida in min nya hjälm. Jag som inte har ridit på så jäkla länge, jag kommer med andra ord att ha skavsår runt hela rumpan.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

Tjohej du!
Härligt att rida, nu blev jag VERKLIGEN avis, själv har jag inte ridit på typ 15 år!
Nu börjar det bli mycket att hinna med innan sommaren tar skut, men en dressinutflykt med picknick måste prioriteras högt, eller hur!
Hoppas vi ses på kursen i morrn!
kram, kram, och hälsa alla!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits