Rysare?

[01:00]

Ja det är bara så att Victoria utan tvekan är en av de met lättskrämda människor som lever. Jag och lillsyster kollade in någon B-rysare på Canal +. Jisses, man kan ju skratta åt sån skit. Och det gjorde vi, tills jag skulle få lov att sitta själv nere för att lillsyster skulle upp och lägga sig. Då fick jag lov att snällt följa efter, eftersom jag verkligen har en tendens att bli rädd för de mest skumma saker.. La inte namnet på filmen i mitt lilla memorystick där uppe, så jag kan inte varna er heller.. Många dåliga skräckisar har man sett, men den här tog priset..

Tänkte sova jag med, men det vågar jag inte heller. Fast nu har mammsi och pappsi kommit hem igen, så då kanske man kan försöka våga.. J är ju inte här så att han kan ligga bredvid mig och skydda mig från all världens hemskheter. Uscha. Helt ensam.. Vad kan hända egentligen? Skärp dig Victoria..

Nu är halva huset uppe också, så då ska jag nog våga sova en blund, med lampan tänd om jag har tur. Tänker inte sticka under stolen med att jag faktiskt är fjantigt mörkrädd och lättskrämd! Tror att mamma och pappa är lulliga. Säkert är storsyster det också, så många sms som hon skickade. Skumma typer det här, eller inte :) Egentligen är de ganska så underhållande. Pratar högt gör de också. Jag kommer nog inte att kunna sova after all..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Jag skulle vilja kunna bli uppskrämd av rysare, men dom har aldrig funkat. Det är ju tråkigt, vill gömma mig bakom en kudde X(

Postat av: Mariusadriana

I like this site. Keep it up!

2009-05-12 @ 14:35:46
URL: http://mariusadriana.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits