RLS!?

[02:57]

Tiden går ju sjukt fort, och snart är det ljust igen. Solen börjar snart att titta fram. Jag har RLS - Det vill säga Restless Leg Syndrome, och det är BAJDRYGT. Killas i benen hela tiden nu, och ofta när jag sitter framför tvn eller ska sova. Jag håller på att bli galen. Det har kommit nu under sommaren igen. Tror att det har att göra med att jag inte dansar från halv 9 till halv 5 just nu. Benen är helt enkelt för pigga för att vilja sova eller ta't lugnt. Irriterande som F-A-N!

Jag har funderat flera gånger på detta, angående tid.. Man brukar höra folk som säger "ja jag kom hem klockan ett i morse".. För att jag ska kunna säga att det är morgon måste klockan vara efter halv fyra av någon skum anledning.. Jag säger att "jag kom hem klockan halv tre i natt", och att "jag kom hem klockan kvart i fyra i morse".. Tycker då rakt inte att strax efter tolvslaget är morgon i alla fall. Fast alla tänker vi olika. Och jag vet faktiskt inte varför jag ens sitter och skriver om detta..

Nu är det verkligen dags för godnatt. Jisses vilken jävla huvudvärk jag börjar få. Imorgon kommer min karl hem till Mora, och han har med sig mina scrapsaker. MUMS :D

Natti.
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits