Pju!

[12:44]

Nu har jag snart tvättat de som ska tvättas, I hope. Jag orkar inge mer nu. Det är verkligen tråkigast i världen, och med våran lilla pluttlägenhet så är man ju totalberoende av att torktumla i 200 km/h. Hinns det inte med så måste man hänga tvätten i vardagsrummet, och eftersom vi har en en och en halv rummare så kan du ju lista ut hur trångt det blir. Tvätten blir, till min förargelse, inte ens TORR i torktumlaren fast den får gå hela tiden ut. Blir så förbannad. Vi kan ju inte hänga tvätten i torkrummet nere i tvättstugan heller, för där hänger ju någon annan fan sina kläder. De har säkert hängt där i två dagar, i alla fall i minst en dag.. Så där kan man ju inte nyttja något. Jävla degus till att inte ta ner tvätten efter sig.. Gah! Nu har jag fått psykbryt på det här jävla stället. Vill flytta, och det är NU!

Piss och skit. Nu blir jag bara argare och argare. Har ju inte ens plats i garderoberna så att man kan ha allting rentvättat. Det vill säga både kläder, lakan, påslakan, handdukar och diverse saker.. Man är beroende av att minst hälften ska vara skitigt jämt, och det är fan inte kul alls.. Tvättar ju ihjäl sig för att sen låta hälften ligga framme och skrota tills det blir lortigt igen. Nä ve och fasa. Aldrig mer en en och en halvrummare när man är två. Nu blir det ta mig fan minst en trea eller hus.. I wan't some space. Här får man klaustrofobi!

Nu låter det som bara den från tvättstugan.. Kanske har jag haft sönder tumlaren.. Gulp..! Men, vadfan. Jag skiter i om så hela källaren brinner upp just nu..

Over and Out i vrede//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits