Musik

[16:01]

Nu har jag suttit ett tag och uppdaterat mitt musikinnehav, och hujedamig vad mycket bra det finns. Ah, vad vore världen utan musik? Har blivit ännu mer inspirerad till att verkligen lyssna på musiken sen Summercampen, för alla i Bounce är så jäkla duktiga på att verkligen göra det mesta och bästa av musiken som det ska dansas till. Som både Alvaro och Joe sa, dansen ska visa hur musiken låter. Det är så sant, precis så tänker jag jobba från och med nu! Inspirationen bara flödar nu, jag är på hugget..

Snart finns faktiskt alla 2007 års Bounce Summercamps danser på Youtube.com. Alltså finns även JAG med på ett hörn i någon utav alla videor. Dock har inte våran grupps filmer kommit upp än, men de kommer väl så småningom. Men de filmer som finns där är väl värda att se på ska jag säga er. Kan tipsa om Ambras koreografi till Björk - Earth Intruders. Helt galet bra koreografi alltså. Tipsar även om Benkes koreografi till Timbaland feat. One Republic - Apologize. Den är fantastisk! Är någon intresserad av att se vad som har pysslats med under veckan så söker ni på Bounce Summercamp 2007 på
www.youtube.com. Väl värt att se som sagt.

Annars så tänker jag bara tipsa om några låtar som är helt galet suveräna.

Björk - Earth Intruders
Timbaland feat. One Republic - Apologize
Outcast - Morris Brown
Pharrell - Baby
Tank - I Love U

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits