I'm holding on..

[12:31]

Sitter här ännu en gång och ugglar. Nu har jag faktiskt en bra undanflykt. Jag behöver ladda min mobil. PuckoVictoria har ju glömt vanliga laddaren hemma i Vika och fick bara sådär pang jättesegt batteri, så jag använder USB-kabeln och laddar via datorn, så då kan jag ju likväl sitta här och glo en stund. Är ju ensam hemma till råga på allt och har jättetråkigt..

Satt nyss och glodde på tv istället. Duktigt flicka, inget får hon gjort tänker väl du, men så är det en seg sommardag lite då och då. jag orkar ärligt talat inte just nu.. Satte igång tvn vid tio typ, och vi som bara har 1, 2 och 4 som kanaler så kan ju du lista ut att jag inte har så mycket att kolla på förutom Jackpot eller vad det nu heter på fyran. Och jag förbannar det där jävla programmet varje gång, för de lyckas alltid få mig fast.. Gah!! Jag drog mig tillslut ur och satte igång 13 Snart 30. Av någon anledning så gillar jag den filmen otroligt mycket, mysig film. Så jag har suttit och smågrinat till och från, and I'm wierd I know.. Men jag är sentimental som satan när jag glor på film. Grinar till och med av Disneyfilmer, så ni kan ju räkna ut hur stor vattenskadan blir om jag ser på Titanic eller Gladiator..

Nu tricksade jag med Shared musiken, lade musiken på rätt plast och tog bort där den inte ska ligga och nu måste jag uppdatera i Media Playern för att hitta alla låtarna igen. Bajs. Jag som hade så bra låtlista nyss. Alla borta. Jag är inte det minsta strategisk jag inte.. Huh..

Ska sätta mig ner och kolla alla adresser som jag pratade om igår, se om jag hittar något intressant att skvallra om. Tills dess får ni ta't lugnt. Men j-la skit, har ju inte ens hela Justin Timberlake - SexyBack.. Blir så less.

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits