Föreställningsdags!

[09:28]

Japp, idag gäller det. Klockan 13:30, borta runt Kopparhatten någonstans, ska vi ha en liten föreställning. Jag är ju dock bara med i två minuter av tolv möjliga, men alla de andra 10 minutrarna är värda att se också kan jag lova! Jag har precis stigit upp ur sängen. Tänkte sova till halv tio, men jag gick upp vid nio istället. Ska ju åka hem till Mora idag och ha det trevligt! Hua, så det innebär att jag måste packa, ladda in rätt musik i mobilen, rensa ur kylskåpet och diska upp all disk som vi dragit på oss under veckan..

Time to get started..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Karin

vilken dag jag dansar? det är väl lite olika:) nu i sommar är det ju inget iaf.. vad dansar dudå?

Postat av: Karin

å gud va kul:)
senaste året har det varit avancerad showdance, disco, lite show med ragga/disco/street sådär..
skulle dock vilja dansa myyycket mer! älskar det verkligen, men hinner ju inte så mycket..
så du dansar typ på heltid du eller? haha

2007-07-13 @ 11:39:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits