Flitig?

[20:38]

Njä, nu har det varit svårt att ta sig in på blogg, så jag har inte varit en fltig skrivare dessa dagar. Sorry för det! Men nu verkar det funka igen.

Har haft fullt upp nu under Moravistelsen, och mer lär det bli. Nu är Jocke här också, så nu står han i och jobbar också. Idag har jag mockat, agit in och ut hästar två ggr om eftersom det har åskat som fan rent ut sagt. Jag har släpat in minst tio kärror med spån eftersom pappa behövde släpvagnen.. Huh.. Har jobbat uppe vid dressinerna också, mkt folk som vill hyra såna nu faktiskt, Vi ska ut och åka någon dag i veckan tror jag..

Nu ska jag ner till stallet, igen. Mocka, packa iordning och natta småpållarna..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Ovekaisa

Excellent site!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits