Har varit ute i det fria

[13:53]

Och nu är vi hemkomna från turen ute i det friska (och inte så soliga) vädret. Min hals håller på att torka ihjäl och min mage är på gränsen till i vaakumtillstånd. Har lagt märke till att Bessy inte är så där vidare jätteduktig på att dricka vatten. Fyllde på nytt härligt vatten i hennes lilla vattenskål nyss, halva skålen är nu tom efter hennes vattenpaus som slutade i ett halvt hav av vatten på golvet. Som jag senare trampade i dessutom..

Måste städa, men jag orkar inte. Jag är helt slut. Funderar på att göra det ikväll istället. Eller något. För jag orkar inte ställa mig och göra det nu. Känner mig som en säck hungrig potatis.. Hualigen, att allt ska komma nu. Jag skulle ha städat tidigare i veckan, som J sa..

Nu ska jag värma på pizzan från igår och käka litegranna innan jag hamnar i chocktillstånd. Men först ska jag dricka något, jag kan knappt andas längre.. Sen måste jag torka upp pölen av vatten som börjar att breda ut sig på vårat köksgolv. Haklapp till hunden kanske?

Å vad äckligt. Att nysa och känna att magen är tom och kurrande samtidigt. Kändes som att jag skulle nysa upp magsäcken. Gäh..

Och by the way. Fy vad elaka hundar det finns. Har mött flera stycken som blir helt tokiga när de ser andra hundar. Bessy måste vara världens snällaste och mest lugna hund, hon säger ingenting hon. Dessutom är hon typ lite mer än ett år bara.. Högst två.. Fler hundar som Bessy till folket säger jag!

Jag kommer aldrig att kunna sluta att skriva det här inlägget känns det som, kommer på nytt att skriva hela tiden. Men nu får det vara nog. Jag måste ha mat!!!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits