Framtiden?

[09:40]

Nu ska det tas tag i framtiden. Jag tänker börja planera hur jag vill med mitt liv och hur jag ska förverkliga mina drömmar och hur jag når mina mål. Jag vill så mycket, och jag måste åtminstone ge det en chans innan jag ger upp det..

Jag tror även att Therese har börjat inse hur viktigt det är att följa sitt hjärta, och nu ska vi upp och söka jobb åt henne. Konstigt nog så har det börjat att dyka upp möjligheter som tidigare inte fanns. Nu när så mycket skit har hänt så kommer möjlighet efter möjlighet.. Jag tror att det sista som hände var ett tecken på att det behövdes förändring för att hon ska kunna bli lycklig och tillfreds med sig själv och livet. Nu har det bara börjat, och ingenting är omöjligt som Gunde Svan skulle ha sagt..

Ge oss ett lycka till, eller ett Break A Leg, eller varför inte en tumme att hålla. Jag håller mina tummar så att knogarna vitnar! Jag börjar se ljusare på allt det här, det kommer faktiskt att ordna upp sig. Det är nu om någon gång som det ska kunna bli så bra som man själv vill ha det.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Skräptanten

För varje dörr som stängs så öppnas en annan...
Även om man hört det tusen gånger, så är det inte förrän dörren verkligen stängs som man fattar att det är sant.
Jag är så glad att ni har varandra, och kan stötta, peppa och uppmuntra varandra till att följa era hjärtan.
Kom ihåg att allt inte behöver ske NU, men bara man håller sig på vägen, och hela tiden strävar mot målet, med hur små myrsteg det än må vara, så kommer man fram.
Men lyssna inåt ibland. Lås inte in dig i din strävan, utan var öppen för möjligheter som kan leda dig åt andra håll, på andra vägar, mot nya mål!
Jättekramar till er båda!

Postat av: Linken

Man gör alltid sina val i livet även om man inte tror det så väljer vi alltid hur vi reagerar. Vill man se saker possitivt och se möjligheter har man kommit långt och kommer att gå långt i livet.
Önska dig något och tänk dig in i situationen, så kommer du att hamna i den possitionen så småning om.
Just ja. SPARK (en liten vänlig spark i ändan som för dig/er frammåt i livet)

2007-08-20 @ 12:00:00
URL: http://linkens.blogg.se
Postat av: Eldarlotte

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-01-21 @ 12:22:26
URL: http://eldarlotte.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits