Solen ger mig fräknarna tillbaka

[14:10]

Har suttit ute en stund vid ett av våra härbren. Underbar dag! Junior har såna vårkänslor att han är alldeles galen så fort han får en tass utanför dörren. Solen skiner för fullt, är till och med ganska så varmt ute nu.Jag har fått tillbaka mina fräknar som har legat i dvala över vintern, nu när solen är framme så kommer de som ett brev på posten. Så, nu när de är tillbaka så kan jag med andra ord inviga vårsäsongen.

image302

Ser inte fram emot hemresa alls. Vill stanna här hos mamma och pappa en vecka till, minst.. Är så skönt att ha människor att prata med. Pappa är så vettig, man vill liksom vara mer som honom ibland. Men vi är ju här igen om två helger, då är förhoppningsvis Marica och Marcus med också :)

Har precis käkat mat, så nu går vi ut och fikar i vårsolen.
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits