Sega Söndag

[20:17]

Andra Avenyn på tv. Måste vara en av tidernas sämsta serier, och ändå blir man sittandes som ett fån och stirrar. Förstår inte vad man fastnar för. Inte speciellt bra skådisar, kasst manus. Men ändå väljer man att titta på det.. Det är konstigt.

Slitigt även denna vecka. Känner idag när jag har varit ledig att jag är sjukt trött i kroppen, och i huvudet. Imorgon kör ju ännu en vecka igång, och jag kommer antagligen längta efter helg redan imorgon bitti. Fyra danspass väntar, ska koreografera till tre lektioner innan två imorgon. Sen kör jag samma visa på Tisdag, dock blir det tre pass istället för fyra. Två pass på Onsdag och ett på Torsdag. Kör också några pass på Donken denna vecka med. Jobbade fyra dagar veckan som har varit, vilket är betydligt mer än vad jag har fått jobba tidigare. Längtar efter pengar!!

Har gjort en roadtrip till Borlänge och Kupolen idag. Köpte lite prylar på H&M för presentkortet som jag fick i julklapp av mamma, pappa och storsyster. Hittade inget plagg som jag fastnade för egentligen, så det blev en t-shirt, lite smink, halsband och hårsnoddar. Behövs ju alltid!

Nu blir det tv-time och massa slöande. Min hjärna behöver vila. Måla naglarna med det nya lacket ska jag göra också. Men det kräver inte speciellt mycket hjärnkapacitet..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits