God förmiddag!

[11:11]

Jag vaknade i panik innan tio och trodde att klockan var efter tolv. Insåg att så var inte fallet och somnade om en stund. Vaknade, kollade klockan och då var den tio i elva. Jag hatar att sova så länge. Känns som att hela dagen går bort. Nu är jag hur som helst vaken i alla fall, och har massor att göra idag.

Måste se över alla koreografier och avsluta dem, sätta placeringar och lite ditt och datt. Jag orkar egentligen inte, men jag måste. Ska jobba ikväll från 21-04. Kommer alltså inte kunna se Let's Dance finalen, och det blir jag inte glad över direkt. Har drömt om ett jobb på ICA Maxi inatt, var en fruktansvärt skum dröm. Kanske är där jag kommer få jobb i framtiden då, who knows? Nu har jag tagit upp sånt tråkigt skit som får varenda läsare att fly i skräck, så vi ses kanske i ett annat liv..

Oj, nu kom något stort in genom brevlådan....

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits