Trött

[00:00]

Min hjärna.. Jag tror den har smält sönder. Har varit två ytterst krävande, men roliga, dagar. Började med koreografin till Open Jam:et, som vi ska vara med på om mindre än 48 timmar, igår. Träna, träna, träna är mitt och Maricas motto, förutom galgen, kanin och Lucky Luke.. Interna grejer, ni skulle aldrig fatta ;)

Jobbade valborgsnatten. Sjukt mycket folk, mest 14-åringar och massa nötter. En kille kallade min jobbarkompis hjärtat hela tiden under sin beställning, hade lust att sparka honom i röven då jag tycker det ordet är ett av de mest nedlåtande ord man kan använda om man inte känner en person som man kallar det för.. När jag kom hem runt fem på Torsdagsmorgon så var jag pisseblöt pga att jag fick stå i disken och spruta vatten överallt. Mest kom allt på mig, tydligen..

Jag vet inte ens vad jag skriver, blir så osammanhängande av att hjärnan har stängt av sig själv. Så nu tackar jag för mig för denna gång, packar ihop kappsäcken, sätter hjärnan i viloläge och sover ett tag. Imorgon är det jobb igen , plus massor av dansträning inför lördagen!

Over and Out//


Kommentarer:
Postat av: Joel

Fan, sitt inte här och skriv du ska ju bli världsberömdis inom snarast..

Lycka till nu!

Postat av: Antonline

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2009-01-20 @ 13:36:22
URL: http://antonline.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits