Promenad i vårvindarna

[11:54]

Sitter här, tittar på Tradera, äter en äcklig Gorbys pirog, kliar mig i naveln och plottrar ner massa onödigheter. Man kan väl inte annat än avundas alla dem som faktiskt gör något vettigt.. Jag kommer snart att vara vettig och gå ut på promenad med Marica. Hon börjar jobba tre, jag börjar jobba fem. Då är det behövligt med en promenad, jag vill ju inte rulla in på dansstudion i höst.

Har varit på arbetsintervju idag. Avslöjar inga smaskiga detaljer, bara det faktum att jag vill jobba så jag kan ha pengar kvar på kontot två dagar efter betalardagen..

Jag har hittat en katt. Jag har till och med råd att köpa denna katt. Jag tror faktiskt att jag kommer bli kattmamma inom en inte allt för avlägsen framtid. Jag vill ha katten, NU!!

Over and Out/

Kommentarer:
Postat av: The Ocblog

Very informative and enlightening website


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits