Leva lätt

[12:48]

Dags för jobb idag, stängning. Kul att jobba till halv ett en Onsdagskväll. Jag frågar mig också vem fan det är som går ut och handlar hamburgare klockan tolv mitt i veckan? Visserligen är det ju Onsdag, det kan vara mycket folk ute, men vad fan...

Har sån svacka vad gäller motivation till att hålla mina matrutiner. Helst av allt vill jag vakna och äta choklad, gå på lunch - choklad, lite midag - choklad, och kanske ett kvällsmål innehållade choklad. Så illa är det just nu. Fast, skulle jag göra så en dag så skulle jag antagligen fatta hur äckligt det är...

Ja min beachkropp 2008 måste verkligen komma igång nu. Jag vill inte gå på stranden som en hög gelé, utan som den vältränade dansare jag kan vara.. Fan också. Marica, hjälp mig!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits