I just want it to be over

[07:27]

MÖRDARHELG. Vad fan, hur kan man äta på samma ställe mer än en gång om dagen? Vi var med om fenomenet tiotusen gånger igår. Total kaos. Konstant kö från klockan tolv till klockan åtta. Shit. Idag blir det antagligen ännu värre. Dessutom jobbar jag 12-17 OCH 20-03. Jag kommer inte orka gå imorgon när jag jobbar 10-16.

EMD och Sanna Nielsen var här igår. Jocke missade EMD, han grät sig till sömns inatt. Totalt krossad - Eller inte. Ironin kanske lyser igenom för er som känner honom. Han var inte ett dugg ledsen, tvärtom. Med de var faktiskt bra. Och lika. Alla hade nog likadana kläder, det var väl lite B kanske.. Lite som ett jazzdansnummer liksom. Äh, jag orkar inte reflektera över det mer. Nu måste jag kasta mig in i duschen så jag hinner med allt. Idag är det ju DANSA av som gäller :D

11:00 vid stora scenen på torget, RIX FM-scenen. Kom dit ni som har tid och ork.
Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Amundmerethe

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits