Han kommer med solsken

[15:54]

Ja som jag skrev i tidigare inlägg så undrar man ju var Maj och Juni har tagit vägen. Har setat ute på balkongen och solat ett tag. Håller på att dö av värmeslag, plus att jag kommer få träningsvärk av alla rivstarter jag gjort efter att ha upptäckt att en envis geting försökt äta upp mig..

Jag har fått mina fräknar tillbaka, och jag gillar dem. Lite brunare nyans på kroppen, och trots detta så är jag jävligt vit.. Eller snarare... Jag är av någon anledning inte blek som till exempel min käre sambo är, min hud går i lite mer gulton. Eller, det ser så ut om man jämför. Riktigt konstigt. Kanske har drabbats av gulsot, vem vet..

Ska till kusin Jeanette med man om två timmar och grilla. Kommer bli riktigt trevligt. Måste bara se till att hitta dit först. Jag är inte Sveriges svar på Tina Törner direkt.. För att ni ska slippa fundera på vad jag menar: Jag är en sjuhelsikes dålig kartläsare..

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits