Egentligen - Varför?

[18:07]

Har diskuterat, debattrat och reflekterat i dag i hop med min svägerska. Ja, jag får nog erkänna det: Jag har ett stort hjärta. För stort, om jag får säga det själv. Jag bryr mig för mycket om precis allting. Det funkar inte i längden..

Jag ska vara enormt glad att jag överlever vardagen. Att mina nära och kära överlever vardagen. Fan, så mycket sjukt det finns runt omkring. Jag blir mörkrädd över det enorma hat som ligger som en bubbla över hela samhället.

Jag blir ledsen över att det verkar smått omöjligt för mina barn att få samma underbara uppväxt som jag hade. Varför ska det hela accelerera så fort att allt hemskt till slut får världen att utplåna sig själv?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: joel

äääh, världen blir bättre.. fråga dina föräldrars föräldrar som levde genom andra världskriget.. fråga dina föräldrar som levde genom kalla kriget..

Fråga oss nu som lever genom ett samhälle med längre medellivslängd, bättre mat och mer information än någonsin tidigare..

vi blir bara skrämda av media..

Framtiden är ljus om man vill ;D

Munter-joel..

Postat av: Gautealicia

Nice site, regards from the netherlands!

2009-10-16 @ 09:29:51
URL: http://gautealicia.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits