Dagens Outfit.. Eller inte..

[12:38]

Kollade på blogg.se. Nästan alla inlägg som postats har rubriken Dages Outfit. Förstår inte riktigt grejen. Men, har man snygga kläder så är det väl en helt okey grej att göra. Men att bara på måfå fotografera sig själv i de mest bisarra poser gör ju hela grejen mest underlig..

Idag har jag träningsvärk i rumpan, vaderna och benen. Min och Maricas promenix igår på ca 50 minuter i raskt tempo gjorde med andra ord susen. Jag ska nu officiellt börja med beachkroppen 2008. Nu ska jag äta frukt och god mat istället för fett och socker. Hur länge tror ni jag orkar? Jag är liksom Sockerberoendet AB och har väldigt svårt för att låta bli allt gott. Men nu jävlar. Jag ska dessutom införskaffa mig ett gymkort av något slag, så att jag kan träna upp alla muskler som lagts på hyllan.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Diana

I agree! Haha, om jag skulle börja fotografera dagens outfit skulle nog mina få läsare rymma fältet. Min garderob är för sorglig...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits