Are you ready to rumble?

[11:11]

Har jobbat alla dagar denna vecka hittills. Skulle ha min lediga dag idag och imorgon. Men snälla jag ställer upp och jobbar idag ändå. Hu hu. Jag är så dum som inte säger nej. Så, min enda lediga dag är imorgon, sen är det fullt upp hela helgen. Jobbar till och med dubbelpass på Lördagen. Nästa vecka blir minst lika hektisk. Men pengar blir det ju, tack och lov..

Ska lata mig hela förmiddagen idag, sen ska jag laga lite mat, städa lite och sen bär det av till jobbet vid 15:00. Blir kvar där till 20:00, sen ska jag glo på tv ikväll som jag inte lyckats med alls denna vecka.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Pederragna

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits