Vill till LA

[00:11]

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig om jag ska orka med dagen imorgon. Jobbar på donken mellan 11-15, sen är det bara att skynda sig hem och ta emot gäster i form av Jockes syster med familj, sen ska jag hinna koreografera till de två dansgrupper som jag har senare på kvällen. Jag var trött idag, så imorgon väntar jag mig att jag kommer vara ännu tröttare (hur nu det ska vara möjligt?).

Kollade på Bounces hemsida. Det går att anmäla sig till Summercampet nu. Jag är så sugen på att gå åtminstone två veckor, vilket jag hoppas att jag har råd att göra också. Det var ju så sjukt kul förra året, så jag måste dit igen! Vill dock inte åka själv i år, så man får helt enkelt tjata öronen blodiga på Marica, det är i alla fall min onda plan :)

Nästa sommar ska jag åka till LA, kanske redan innan dess. Så fort det finns möjlighet vill jag Dit. Två av mina danslärare ska dit nämligen, och jag får hänga på om jag vill. Det vill jag, det vill jag!!

Nu ska jag sova och drömma mig in i häftiga dansdrömmar.
Godnatt!
Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits