Vanligt..

[23:01]

Det har blivit en vana för mig att ha ont i tänderna. Spelar ingen roll hur jag beter mig, jag får ont i tänderna ändå. Det har varit lugnt nu ett tag, men igår eller någon dag innan dess så kom ontet tillbaka som ett brev på posten. Jag funderar på om jag kommer bli den första 21-åringen i släkten utan tänder.. Det skulle nog vara festligt. I alla fall för andra. Inte för mig.

Ska jobba inatt igen. Donken och fulla människor. Servera burgare och "groggvirke", torka spyor och vara överdrivet tydlig för att vissa ska fatta vad man säger. Det där med att vara nykter när andra är onyktra är INTE roligt på Mc Donald's klockan halv tre på natten..

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: .Westerdahl

å fy fan. du kanske gnisslar tänder när du sover? vanligt. :S

jo med mig är det bara bra faktiskt! jag pluggar på och.. pluggar på ! ^^, haha. var du i närheten av någon vasaloppsåkare idag eller tog du igen dig i sängen? ^^,

Postat av: Corneliusmelissa

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 08:29:33
URL: http://corneliusmelissa.20six.co.uk

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits