Träningsvärk

[13:45]

Fullt ös igår. Jisses vad vi dansade. Var nog årets roligaste dansdag. Fick till och med komplimanger om att lektionerna var bra. Det behöver jag höra ibland. Nu sitter jag här med träningsvärk och hungrig mage. Ska göra i ordning kyckling, nå indiskt tror jag.. Sen bär det av till DANSA! I Falun för två undervisningstimmar och en och en halv timma streetjazz för min egen del. Om jag ska hinna är det bäst att sätta fart..

Imorse damp det ner ett vykort i brevinkastet som har åkt hela vägen från Egypten. Från Marica och Marcus. De är bruna som pepparkakor i jämförelse med A-filsfärgen som pryder min kropp. Jag är nästan bitter. Men tack och lov att de är hemma igen, det har varit tomt på Herrhagen senaste veckan..

Gud vad jag är sugen på Coca-Cola apropå inget alls!

Over and Out//

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits