Stön?

[08:35]

Som vanligt så gick jag och la mig alldeles för sent igår igen. Jocke börjar bli förbannad på mig på riktigt nu, han tjatar om att jag faktiskt måste gå och lägga mig tidigare om jag ska börja fungera normalt igen. Jag förstår hans oro..

Satt och kollade på tv, allt från Dirty Sanchez där en av grabbarna klippte av sig en del av sitt finger, till Den Elake Kocken, som alltid svär som en borstbindare. Zappade över till en film på ettan, där det dök upp en del stön mitt i en scen där det kändes ganska opassande. Underligt tänkte jag, men kollade vidare. När jag sedan bytte kanal så insåg jag att det inte alls var från filmen det stönade. Det var från våra grannar. Då blev allt väldigt olustigt.

Donkenjobb idag, jag är snuvig. Hoppas jag får göra något mindre hårt jobb, så jag slipper snorrinnande näsa. Den tenderar nämligen att börja rinna som om jag satt på en vattenkran när jag börjar anstränga mig, så jag kanske får göra något mindre ansträngande idag?

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Sondrefanny

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits