Sömntrubbel gör att man filosoferar..

[00:02]

Jag kan inte sova. Har varit nära att slumra till på soffan ett par gånger, men nu är det liksom omöjligt som det verkar. Har klippt i min lugg, provat det nya nagellacket, suttit och målat/skissat, provsminkat mig med nytt smink från H&M och kollat på dåliga serier. Men , det går inte att somna.

Har varit kasst i bloggen bra länge nu. Funderar på förändring. Lite krydda.. Men jag kommer faktiskt inte på vad fan jag ska göra. Det är ca 10 stycken arma själar som läser, och jag förstår om antalet minskar då jag inte har något vettigt att skriva om alls nu för tiden. Jag är tråkig helt enkelt. Här har ni den nya tråkiga Victoria - Tadaaaam!

Aaa, det här med bloggande. Är det så nödvändigt egentligen? Varför ska andra vara intresserade av min blogg, som varken handlar om mode, foto eller spännande, lyxiga  liv? Här har ni en riktig svensson, tjejen som har två jobb, sliter för att få allt att funka, har utslag och kasst självförtroende. Jag är inte rik, jag har tydligen ingen känsla för mode, jag biter på naglarna och svettas inte parfym utan illaluktande, riktig svett. Träna måste jag göra, annars kommer jag bli fet av all flottigt jag äter, jag är inte ett dugg rädd för att arbeta hårt och vill hemskt gärna lyckas och få göra det jag vill med egen kraft. Mamma har alltid undrat varför jag skriver blogg. Ibland undrar jag det själv.

Nu måste hjärnan och kroppen få sova, annars kommer jag vara så där rörig imorgon, och det vill jag inte!
Godnatt!

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra helg :)
Godnatt.

Postat av: Becca

Ja gud, spöken :)
Jag brukar stänga av ljudet på tv när reklemen för dte okända rullar igång haha

2008-03-10 @ 11:52:19
URL: http://www.smisch.blogg.se
Postat av: Jenselena

Great site! Lots of useful information!

2010-03-10 @ 10:18:55
URL: http://jenselena.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits