Sömngångare

[14:52]

Jag kom hem från jobbet typ kvart i fem inatt. SKitmåsarna som satt inne i restaurangen och åt innan stängning valde att vara så busiga att de bara öste ner allt skräp på golvet. Så med andra ord fick vi en hel del att göra. Massor och massor av skräp överallt. Jag fattar inte att man inte kan ta tummen ur röven och PLOCKA UNDAN efter sig innan man går, trots att man är full.

Jag skulle ju se starten i Vasaloppet imorse. Men jag sov.. Sov, sov, sov. Jag hann se när Aukland åkte sista milen. Så jag var ganska sent ute. Jocke hann inte ens ut ur rummet efter att ha försökt väckt mig innan jag somnat igen. Detta fenomen hände fyra gånger. Är som en sömngångare. Känns nästan lite som att jag skulle vara bakfull. Men det är jag ju inte. Bara trött.. Tror jag ska dricka lite vin ikväll apropå bakfull.

Over and Out//

Kommentarer:
Postat av: Oddkatharina

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits